6 Kasım 2015 Cuma

ŞEYHLERİN ŞİKAYETİ

"Şeyh birisinin kötülüğünü söylerse bu,Allah emriyledir kızgınlığa,heva ve hevese uymadan değil!Onun şikayeti ,şikayet değildir,onu ıslahtır.O şikayet,nebilerin şikayetine  benzer.Nebilerin sabırsızlığı,bil ki Allah Teala'nın emriyledir.Yoksa onların hilmi,kötü şeylere tahammül eder"Mesnevi cilt 4)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder