28 Kasım 2015 Cumartesi

MÜMİNİN BEŞ SİLAHLA HARP ETMESİ

BİRİNCİ SİLAH:Allah Teala'nın kudret eli ile düşmanın kalbine saldığı korku(Ahzab suresi ayet:26"Allah,ehli kitaptan onlara(müşrik ordularına)yardım edenleri kalelerinden indirdi ve kalplerine korku düşürdü.bir kısmını öldürüyor,bir kısmını esir alıyordunuz"
İKİNCİ SİLAH:Melaikelerin yardımı.Ali imran suresi 124 ve 125ayeti:"o zaman sen müminlere(Rabbinizin size indirilmiş üç bin melek ile yardım etmesi size yetmez mi)diyordun.Sabreder ,Allah'dan korkarsanız ,onlar hemen şu dakikada üzerinize gelseler ,Rabb'iniz size nişanlı 5000 melekle yardım eder.Tevbe suresi 26:Sonra Allah Resulünün ve müminlerin üzerine sekinetini,güven veren rahmetini indirdi.Sizin görmediğiniz askerler indirdi.Kafirleri azaba çarptırdı.Bozguna uğrattı.İşte kafirlerin cezası budur.Enfal suresi 9.ncu ayet:Siz Rabbinizden yardım istiyordunuz.O da size birbiri ardınca 1000 melek ile yardım edeceğim diye duanızı kabul buyurmuştu
ÜÇÜNCÜ SİLAH:Ruhaniyetin Yardımı 
DÖRDÜNCÜ SİLAH:Sağ olan velilerin,evliyaların yardımı
BEŞİNC SİLAH:Elindeki silahın yardımı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder