22 Kasım 2015 Pazar

İSTİĞFAR(TÖVBE)ET GÜNAH KALMAZ-Seyyid Nizamoğlu

Ben bir zaman kamillere danıştım,
Ne istersin söyle biraz dediler.
Dedim bana kolay bir yol gösterin
Zikre çalış durma kış,yaz dediler.
       Dedim efendiler incitmen beni
       Devasız dert ile inletmen beni,
       Dedim yeter artık ağlatman beni
       Güle güle dost bulunmaz dediler.
Dedim acep bana kimler yar olur,
Dedi çalış sana Aşk üstad olur.
Dedim alem güler,oynar şad olur
Hakk'ı seven burda gülmez dediler.
       Dedim ben gafilim bende selahiyet yok
       Dedi gaflet gibi bir kabahat yok.
       Dedim bende çalışmaya takat yok
       Çalışmayan murad almaz dediler
Dedim ben bir cahil avareyim
Çok günahkar hem bir yüzü karayım
Utanmadan Hakk'a nasıl varayım
İstiğfar et günah kalmaz dediler.
       Dedim kime şikayet edem halimi
       Dediler ki çekeceksin alemi
       Manada verdiler defter kalemi
       Seyyid Seyfi bir divan yaz dediler
                          -Seyyid Nizamoğlu-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder