7 Nisan 2022 Perşembe

TÜRKİYEYİ YIKMAK

 İngiliz casusu Hemper;10 sene İstanbul medreselerinde Arapça okudum  hafızlık yaptım.Evlenme tekliflerini kabul etmedim gavurlugum ortaya çıkmasın diye !..Beni devletim casusluk yapmak üzere görevlendirdi.

* * * * *

●Osmanlı'da gördüğüm 3 güzel ahlak yüzünden  casusluk yapmayacağımı söyledim !..

1-Edirne'den Kars'a giden bir Osmanlı vatandaşı elindeki kıymetli eşyalarını mahalle camisinin arka mahveline koyar 3 ay sonra gelir emanetlerin aynı yerden alır !..

2- İstanbul'un belirli semtlerinde hayır dibektaşları konulur buralara zenginler hayır hasenatini dibeğe bırakır,Fakir, akşam evine dönerken bir ekmek parası alır diğerlerine dokunmaz !..

3-satın aldığı tarladan çift sürerken bir küp altın çıkar satan adama bir küp altını vermeye kalkar. Ben tarlanın altını üstünü sana sattım deyip kabul etmez !..

* * * * *

●Bu üç sebepten casuslugu kabul etmedim. 

Bakınız bu Hemper sözlerine nasıl devam ediyor Türkiye'yi bozmanın metotlarını şöyle sıralıyor !..

1- Evlilik dışı yaşamayı yaygın hale getirmek. 

2-Boşanmaları yaygın hale getirmek. 

3- İçki kumarı yaygın hale getirmek. 

4-Faizle milleti borçlandırıp uyuşturmak.

5-Ezanı aslından farklı bir dile çevirmek.

6-"Sana ne " fikrini ortaya atmak. 

7-İyiliği emir, kötülüğü men etmeyi ortadan kaldırmak. 

8-Hadis ve fıkıh ilmini ortadan kaldırmak. 

9-Hadisleri zayıf- kuvvetli  diye ikiye ayırmak. 

10- Hz Muhammedin İslam dini kastının yahudi ve hristiyanların cennete gidecegi fikri ortaya atmak.

11- Kur'an şeriatı deyip Hz. Muhammed'i devre dışı bırakmak.

12-Hadislere "uydurma" fikrini ortaya atmak. 

13- Mezhepleri yok saymak.

İşte o zaman Türkiye yıkılabilir 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder