24 Nisan 2022 Pazar

ANI

 Bir muhabbet ehli yaşadığı hali şöyle anlattı:"Ziyaret için dört arkadaş Ladikli Ahmet Ağa'nın evine gitmiştik.Evde bulunan bir zatla karşılaştık.Bakışları çok keskindi.Dört arkadaşımızdan birisi bir demir tüccarı idi.Diğeri bir tarikata mensup birisi idi.diğeri de bir siyasi idi.Dördümüz o zat ile birlikte odada bulunduğumuzda söz nereden açıldı bilmiyorum ama o zat, siyaset içinde olan arkadaşımıza dönüp onun gözünün içine bakarak  "Bu iş siyasetle olmaz" dedi.Ben şaşırmıştım.Çünkü kimliklerimizi söylememiştik.Sonra demir tüccarı olan arkadaşımıza dönüp ona bakarak "Bu iş ticaretle de olmaz" dedi.Sonra ehli tarik olan arkadaşımıza dönerek "Bu iş tarikatla da olmaz amma olur lakin ehlini bulmak gerek .Onlarda çok az" dedi.Sonra bana dönerek "Fırıncı Mehmet Ağa'yı bildin mi?" dedi.Ben oraya gitmeden evvel, Hatay Dörtyol'da bulunan Fırıncı mehmet ağa'nın kabrini ziyaret etmişti.Odadaki zat başka şeyler de söyledi "70 li yıllarda siyasette yetki onda idi" anlamında bir şey söyledi.Sonra "Birisi daha var idi Harput'da" dedi.sözü kesti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder