8 Mayıs 2021 Cumartesi

METLİ BABADAN SONRA DERGAHIN DURUMU

Necib sultanıma sordum.Fikri Baba'dan sonra dergahının durumu ne oldu diye.Hazret şunları anlattı.Daha önce anlatmıştım.Hazret sağlığında şöyle söyledi. Ben dünyayı değiştirmeden altı ay evvel birisi gelecek ve benim hizmetimi görecek" diye. Gerçekten de dünyayı değiştirmeden evvel altı ay önce tanımadığımız bir adam geldi.hizmetini gördü ve hazretin vefatından sonra defin akabinde bu adamı bir daha gören olmadı.Mevcut dergaha devam edenler içinde iki kişi Şeyhlik istemekte idi.bunlardan birisi vefat akabinde dergahta posta oturdu.Ancak bu zat,bir başka tarikatta bulunan bir hanımla evlenmek istedi.ancak mevcut karısı zorluk çıkarttı. Sonra bu kişi dergahın bulunduğu binayı satıp gitti. Nasıl sattı bilmiyorum" dedi. Şeyhlik isteyen diğer kişi Çumralı birisi idi.Başlangıçta etrafına bayağı insan toplandı.İyi gidiyor idi. Nasılsa Adliyelik bir vakıa oldu, sonucunda bu şahsı kayın biraderi bıçaklayarak öldürdü. Bu nedenle dergahın devamı olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder