28 Mart 2021 Pazar

FIRINCI MEHMET AĞA(TANRIÖVER) HAZRETLERİ

 Necib sultanım anlatmıştı. Konya'dan Dörtyol'a geldiğimde beni bulmuştu. Kendisini camiye getiren elektrikçilik yapan birisi var idi. O kişi, hazreti motosikletinin arkasında Cuma namazına getirip götürürdü.Hazret beni ilk bulduğunda evine çağırmıştı ve bana tenbihi şu idi:"Her Cuma günü namazı ben büyük cami'de kılarım. Cami'nin ikinci katına çıkarım ön tarafta bulunan yere otururum.Sağ tarafım daima boştur, oraya gelip oturursun ve ben cami'den çıkana kadar bekleyeceksin"  buyurmuştu. Gerçekten de hazretin sağ tarafına kimse oturmaz idi. Bir gün denemek maksadıyla(Allah af etsin) namaza kasten geç gittim. Ezan okunmak üzere idi caminin içi dışı dolu idi.  İkinci kata çıktım baktım hazretin sağ tarafı boş idi oraya oturduğumda benden tarafa baktı "denedin mi?" buyurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder