20 Ocak 2019 Pazar

TABİAT HADİSELERİ

Hatay7a son elli yılda görülmeyen derecede yağmur yağması nedeniyle amik ovası sular altında kalmış,Hatay hava limanına özel araçların girmesi yasaklanmıştı.2023 yılı için Müceddid-i din'in geleceğin belirten Necib Sultan'ım tabiat olaylarındaki aşırılıkları işaret olarak telakki etti. ve bana sordu:"Amerika Mümbiç'ten çıkacak mı?.Ben çıkmayacak dedim.Zira PKK yı bu kada reğitip,silahlandıran amerika,Barzani il petrol anlaşmasını yaptıktan sonra suriyeyi ve Irak'ı terketmez dedim.Sustu."Tayyibin bir düşündüğü var " dedi."Bakalım" diyerek sükut etti.Ne olduğunu sormadım.Ancak Hatay siyasetindeki adayların belli olup olmadığını sordum.Büyükşehir haricinde iki parti de adaylarını belirlemedi deyince düşündü"Hatay'ın yükü ağır yahut ağırlık Hatay'da diye "bir kelime kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder