DENİLİR Kİ CEBRAİL (A.S)İNSAN KILIĞINDA GÖRÜNEREK FİRAVUN'A ŞÖYLE DEDİ:"EY HÜKÜMDAR, ÖTEKİ KÖLELERİMİN BAŞINA GEÇİRDİĞİM, HAZİNELERİMİN ANAHTARINI VERDİĞİM BİR KÖLE,BANA DÜŞMANLIK ETSE,DÜŞMANLARIMA DOST OLUP DOSTLARIMA DÜŞMAN OLSA BUNA NE DERSİN?
FİRAVUN BU SORUYA ŞÖYLE CEVAP VERDİ:"BENİM BÖYLE BİR KÖLEM OLSAYDI , ONU KIZILDENİZ'DE BOĞARDIM"
BU CEVAP ÜZERİNE CEBRAİL (A.S)FİRAVUN'A:"BUNU BANA YAZILI OLARAK VEREBİLİRMİSİN?"DEDİ.Bunun üzerine Firavun kalem,kağıt ve mürekkep getirterek şunları yazdı:
"Ebül abbas Velid b.Mus'ab der ki:Efendisine karşı çıkıp ona nankörlük eden bir kölenin cezası denizde boğulmaktır"
İşte Firavun boğulmakla yüz yüze geldiğinde Cebrail ona yazısını gösterdi,o da yazısını tanıdı.Cebrail ona şöyle dedi:Bu hüküm, kendi aleyhine verdiğin hükümdür"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder