29 Ekim 2022 Cumartesi

ÜMMETİMİN SALAHI-CAHİDE ARİÇ

 Ümmetimin salahı için zamanında zindanlarda yattım.O dinsizlerin karşısına çıktım.Bugünkü günlerde ümmetimin felahı için o zaman çektim bu çileleri.

Korkmayın sizin için dayandım bunca imansızların zahmetine hep sizin iç in .Hep bu günler için katlandım.Sizin için o zahmetleri ben çektim.Bunu bilen, bunu bulan iman gücü kuvvetli kaç kişi var.Herkes kendi çıkarının hesabını yapar bu cife günleri bildiğim için katlandım imansızların verdiği cefaya.Nazarlarım ümmetimin üstünden hiçbir zaman eksilmemiştir.Kelamların zuhuru bana gönlünü bağlayanlardan zuhur etmektedir.Yeter ki verilenlerden şüphe etmesinler.Şüphe insanı daima zulmete sürükler.İşte bunlar sizin elinizde olan şeyler.Bir anlık şüpheler insanı öyle geriye iter ki bunun nereden geldiğini düşünemezler.

Yırtma kendini kuzum.Zira acını ben de çekerim.Gönül zenginliğinden vermeye çalışırsın .Alabilen alsın .Alamayana vermeye çalışman lüzumsuzdur.Selamet , teslimiyet sancağına sarılanlarındır.Kur'ana teslimiyet sizleri münafıkların şerrinden setredecektir.Nazarlarım beni sevenlerin daim üzerindedir.Kendi kendinize hüküm vermemenizi tavsiye ederim sizlere.İki noktanın birleştiği yerden verilmekte bu ruhani ilimler.(Cahide Ariç-Ölümsüzlük-Metli dedenin seslenişleri)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder