26 Ekim 2022 Çarşamba

KUDDUSİ HAZRETLERİ,

 Ey rahmeti bol padişah, Cürmüm ile geldim sana

Ben eyeldim hadsiz günah, Cürmüm ile geldim sana.

     Hadden tecavüz eyledim, Deryayı zenbi boyladım

     Ma'lum sana ben neyledim, Cürmüm ile geldim sana

Senden utanmayıp heman , Ettim hata gizli a'yan

Urma yüzüme el-aman, Cürmüm ile geldim sana

     Zenbim ile doldu cihan, Sana a'yan zahir nihan

     Ey lutfı bi-had Müstean, Cürmüm ile geldim sana

Senin ismin Gaffar iken, Ayp örtücü Settar iken

kime gidem sen var iken, Cürmüm ile geldim sana

     Hiç sana kulluk etmedim, Rah-ı rızana gitmedim

     Hem buyruğun tutmadım, Cürmüm ile geldim sana

Bin kere bin ol padişah, Etsem dahi böyle günah

"La-taknatu" yeter penah, Cürmüm ile geldim sana

     İsyanda Kuddusi şedid, Kullukta battal pelid

Der kesmeyip senden ümit, Cürmüm ile geldim sana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder