31 Aralık 2021 Cuma

ABDÜLAZİZ BEKKİNE HAZRETLERİ

Yakınları arasında "Hoca Efendi" denilen bir bayan öğretmen Abdülaziz Bekkine hazretlerine gelir ve "Emekli olmak istediğini" belirtir.Hazret gerekçesini sorar:Bayan öğretmen;"Okulda olduğum zamanlar başımı açmak zorunda kalıyorum.Namazlarımı vaktinde kılamıyorum, eve gelince kılıyorum.Emekli olursam namazımı vaktinde kılacağım,başımı açmayacağım" der.

Hazret şöyle der:"Siz emekli olup okuldan ayrılınca sizin yerinize nasıl bir öğretmen geleceğini bilmiyorsunuz.Din düşmanı bir öğretmen gelirse , o yavrucakları zehirlemeye kalkarsa , onun vebalini nasıl taşıyacak, hesap vereceksin.Siz uzun yıllar öğretmenlik yapacak yaştasınız.Şükür sıhhatiniz de yerinde.Bak beni dinle kızım, okulda kılmadığın öğlen ve ikindi namazlarını eve gelince , akşam namazı ile birlikte kılarsın.Başını da okuldan çıkınca örtersin.Baş örtmekten dolayı elde edeceğin sevap , dersi terk etmenin vebalini karşılamaz.Başını açmaktan dolayı sana gelecek olan günahı Allah bana yazsın.Sen işine devam et.Emekli olman için sana izin yok" 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder