1 Aralık 2021 Çarşamba

FARKLI BOYUTTA BİLMEDEN YAŞAMAK

 Bir Bayan başından geçenleri nakletmiş:"Hacca gitmeyi çok istiyordum.Oğlum beni Hacca yazdırmış ancak Kurada sıra çıkmadı.Kardeşimin hanımı'da Hacca yazılmış onlara Hac sırası çıkmıştı.Hac dönüşünde gelen hacıları karşılamaya gittik.Kardeşimin hanımı,ziyarete gelip elini öpmek isteyenlere "Gidin onun elini öpün" diyordu.meğer durum şu imiş:kardeşimin hanımı Cidde'de uçaktan inerken hava alanında kendisini karşılıyan olarak beni görmüş.Bana ne zaman geldin? diye sorunca "bir saat önce" geldim cevabını almış.Tüm hac ibadeti boyunca birlikte olmuşuz ve ben onun tüm hastalıklarındaki hizmeti dahil hepsini yapmışım".Halbuki ben Hacca gitmedim.Bunu kime anlattıysam inanamadı.

Farklı bir boyutta insanın tuluğu ile(bedeni ile ) yaşamasının sırrı ifşa olunmadı.Ancak evliyaların menkıbelerinde bu yaşantılar mevcut. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder