9 Aralık 2021 Perşembe

ERENLERİN TORUNU OLMAK(4)

 "ŞİMDİ ANLIYORUM Kİ SOKAKTA KARŞIMIZA ÇIKAN BİR ÇİÇEĞİN BİLE SEBEBİ VAR.hİÇBİRİMİZ BOŞUNA KARŞILAŞMIYORUZ.Veya bir araya getirilmiyoruz.Herbirimiz bir görevle buradayız.Hak Teala küçük bir Pire'ye bile bir görev vermiştir.Biz öylesine yaratılmamışız.Allah hepimize görevlerimizi keşfetmeyi nasip etsin.Hakk'ın bize şah damarımızdan daha yakın olduğunu gerçek manada anlamak ve idrak etmeyi nasip etsin.Her aç kaldığımda, her büyük yokluğa düştüğümde ,her kötü bir gün yaşadığımda hep şükür etmeyi , tevekkülle beklemeyi öğrendim.Sabır her şeyin ilacı imiş.ancak zamanla öğreniliyor imiş.

Hayatım şuan kırk yaş döneminde .Dönüp geriye baktığımda şükretmeyeceğim bir an yok.Şimdiçoklu hastalıklarla uğraşıyorum.Zaman,vücudumuzun zekatını ödeme zamanı.Gelen hastalıklara hamd olsun.Bize emanet edilen bedene, fazla yüklenmenin de bir bedeli olacak.Hayatımızda her şeyin bir bedeli var, bir de sonucu.

Ölümden hiç korkmuyorum.Cennet yahut cehennem aramıyorum.Benim cennetim de cehennemim de burası .Allah7ın ne kadar affedici olduğunu biliyorum.Benim için her şey cennet.Ben yanımdan geçen ufak bir çocuğun gözlerinde cenneti, dilenen bir dilenciyi gördüğümde de en büyük cehennemi yaşıyorum.Birileri aç iken, hasta iken, mutsuz ikensizin bunu kalbinizin derinliklerinde hissetmeden rahat olmanız imkansız.Bu acı bana göre en büyük cehennem

Bütün bunları anlamamı sağlayan ,aşkı kalbime nakşeden Aşık Anne ve Metli Sultan'dan Allah razı olsun

Bir parça lokumun bu kadar tecelliyi beraberinde getirmesi inanılmız.Allah'ın şanslı kullarındayız ki Aşık Anne ve Metli sultanı tanıyarak büyüme şansına eriştik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder