20 Aralık 2021 Pazartesi

BU GİDEN DE ,BU GELEN DE YENİ 1 =BİR

HU
hiç hak etmediğimi düşünsem de sıradışı bilgilerle gelen ,sıradışı dostlarım oldu ..onları anlamak kabiliyet ve olguluğum olmasa da onların çok âli makamları gereği bana hep sabi çocuk muamelesi ile tevazu ve anlayışla yaklaştılar ..çünkü bende bu yol için çok sıradışı ve her zaman rastlanılabilecek bir yol çocuğu değildim..

evvel zamanımın sahip olduğu tekamüldeki yeri ve bu sayedeki dostlarına beni paslaması ile pek çok acaip ile tanışıp ,vazifem gereği kaydettim ve hem madden hemde yazarak onları birbirlerine sahip olduğum esma sayesinde bağlayıp ,birleştirdim ..benden beklenen işimi doğru yapmaya çalışırken bazen aşırı tembel oluşumdan dolayı çok gecikebiliyorum veya fazla tezcanlılığım yüzünden de çok fazla erkenci olabiliyorum.. dengelemek de ayrı mesele ..fakat harikulade sağlam ve haybabam misali cömert dostlar kazandığım içinde bahtiyarım

evvel zamanımın 2007 de beni Konya da Metli dede ye ilk yollaması ile Konyada tüm hayatımın yerle bir olup değişmesi ve bunu bloğuma kaydedişim bana Metli dede nin bölünerek kaybolmuş ve dağılmış evlatlarının geri dönüşümü ile onlarda birlik ve tekrar birleşmek meydana getirdi..hatta en son Metli dedenin kendi torunu dahi yurt dışından yazıp, dedesini sordu ve bende diğerlerinde olduğu gibi ,onu da Metli dedeyi tanıyan daha büyüklere yönlendirdim ..

az evvel adana dan bir tel geldi ve sonra ben iskenderun u aradım..METLİ DEDENİN halifelerinden en sonuncusu NECİP BABA SULTAN da HAKKA YÜRÜMÜŞ VE DÜN İSKENDERUN DA SIRLANMIŞ..MAKAMI ÂLİ -MENZİLİ MÜBAREK OLA İNŞALLAH..

METLİ DEDE nin efendisi Sıtkı Dede'yi yi efendisi ;Konya da mürşit kalmadığı için Dergaha postnişin olarak yollar ama o tekkeye gittiğinde bunu oradakilere utancından söyleyemez ve onu mutfakta aşçı yaparlar..seneler sonra efendisi onu görmeye geldiğinde bu durum ortaya çıkar..ne yazıkki bugünki siyasi mevlevilik makamlarının onu hala yok sayıp -gizli batında var kabul etmesi de ayrı bir acıdır ... ve metli dede nin kur an-ı kerimlerin bugün hala var olmasında büyük rolü de vardır ..ve onun 6 metrekarelik mini odasına belli sürelerle sokup çıkarttığı kişilerden kayıtlı altyüz küsur kişi doğuş ile şiir okuyucu ve yazıcı olmuşlardır ki bende şahidim :)

işte dün sırlanan NECİP SULTAN da ,efendisi metli sultanla aynı kaderi yaşayan saklı kalmış bir erdi..onun hanesine beni taktime götürdüklerinde, içeriden yarı uykulu ve başka bir alemden gelişini gördüğümde ,onu nedense ASHAB-I KEHF İN 7 UYURUNDAN BİRİ OLARAK ALGILAMIŞTIM Kİ ,HALA AYNI DÜŞÜNCEDEYİM.. zaten bugün geldiğimiz yeni zamanın meşrebi de rüya ilimlerinin bilim ve teknolojiye dökülmesi üzerine kurulu değil mi?rüyadan dünyaya düşmek böyle bir şey ..

siyasi islam ve siyasi tasavvuf ile daha halkın içinde ama halktan da sırlanıp gizli batını yaşayan erlerimiz her zaman biz bilmesekte var oldular ve var olacaklar..onlar ailemizde ,iş yerlerimizde ve sokakta olabilir ve biz burnumuzun önündeki cevheri tanıyamıyor olabiliriz..

ve biz biliyoruz ki,O GİTSE DE YENİSİ GELMİŞTİR VE GELİR .DEVAM EDEN BİRLERDİR ONLAR..BİZE DÜŞEN YENİ GELENİN HANGİ ELBİSE DE OLDUĞUNU ANLAMAK VE ONU DA SELAMLAYARAK ONAYLAMAK=SECDE KILMAKTIR VESSELAM

nur cihan
....
Teşekkürler Nurcihan Sultan! sizin gayretiniz,Metli Dede'nin evlatlarının tanışmasına vesile oldu.Hak Teala icra ettiğiniz manevi vazifeyi kabul etsin.Aşık Fatma Ahıska(Aşık Anne)'nın evlatlarına ben ulaştım.İnşaallah siz İzmir'deki Cahide Sultan'ın manevi evlatlarına ulaşır , birliğe dahil kılarsınız.(Ş.SANİ)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder