21 Eylül 2020 Pazartesi

HAKK'I ARZU EDENLERİN YALVARMALARI

"YA RABBİ ! BENİ LÜTFUNLA VELİLERİN SOHBETİNE KAVUŞTUR.acilen yolumu doğrult! Ta ki onlar vasıtasıyla muradım gerçekleşsin, beni bu vücud cisminden, bu tuzaktan kurtarsınlar, onların ilminden ilmim artsın, onların hoşgörüsüyle öfkem gitsin,onların nurundan bana da görüş nasip olsun. Onların ebedi hayatından ben de pay sahibi olayım. Onlardan yola gitmeyi öğreneyim, şeklimden geçip baştan başa anlam olayım. O fırkadan renksizlik rengi kazanayım. Çünkü onların yolu renksizliktir.Bir hadis-i kutside Hak Teala buyurur:"Benimle görür, benimle işitir, onların gözü de, kulağı da benim, canları benim nurumla aydınlanır" buyurmadı mı? Cenabı Peygamber buyurdu:"Allah ile oturup kalkmak isteyen, sufilerle otursun kalksın" Her kim Allah ile teklifsiz arkadaş olmak isterse, yol erinin hizmetine devam etsin. Saf kalpli sufilerle otur. Çünkü Hak, cemalini onlardan gösterir. Onlarla sohbet, vuslatın ta kendisi olur. Veliler, yüz bin yıllık ibadetin derecesini, isterlerse, bir kimseye bir nefeste kazandırır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder