30 Haziran 2016 Perşembe

MAŞUK-AŞIK KONUŞMALARI

"Dedi ki:"Sen divane değilsin,git bu eve layık değilsin "Bende gittim divane olup zinciri ile bağlandım.
Dedi ki"Sen sermest değilsin,git"Bende gittim sermest olup neşe ile doldum.
Dedi ki:"Sen öldürülmemişsin"Can bağışlayan yüzüne karşı şehit oldum.
Dedi ki:"Sen zeki bir kişisin.Hayal ve şüphenin sarhoşusun"Ben hemen abdallaştım,hayal ve şüpheden sıyrıldım.
Dedi ki"Sen mum oldun,meclisin kıblesi oldun"."Ben mum değilim"dedim,yandım,yakıldım,duman oldum.
Dedi ki:Sen şeyhsin,önde gidenlerdensin,yol gösterensin""Hayır ben şeyh değilim"dedim."Önde gidenlerden de değilim.Kimseye de yol gösterdim yok .Ben senin emrine kul olmuş bir zavallıyım.Sen güneşin kaynağısın,ben söğüt ağacının gölgesi düşen yerim.Sen benim baş ucuma gelince ,alçalır ,erir,yok olur giderim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder