29 Haziran 2016 Çarşamba

CENAB-I PEYGAMBERE SELAVAT ve SALAVAT GÜNÜ

"ALLAH VE MELEKLER ,Peygamber'e ÇOK SELAVAT GETİRİRLER.EY MÜMİNLER !SİZ DE ONA SELAVAT GETİRİN VE TAM BİR TESLİMİYETLE SELAM VERİN"(33/56)
Peki Bu farz olan emir halen devam etmektedir.Kıyamete kadar da devamı istenmektedir.Bu durumda Efendimiz ortada gözükmesede,bizim his gözümüzden gaiptir.Hakikatta mevcuttur.Alemlere rahmet olarak gönderildiği için el'an tüm alemlerde rahmet görevini ifa etmektedir.Bizim ona selavat getirmemiz onunla iletişim kurmamızın kodlarıdır.
"Yaklaşık on yıl evvel ailemle İran'da bulunurken çocuğumuz ufak bir rahatsızlık geçirdi.Ne olduğunu çözemedilerDediler ki:"Bir doktor var.Amerika'da yaşıyorda ;İran'a geri döndü.Bilirse o bilir,işin uzmanıdır ama çok pahalıdır".Gittik Doktora,muayene etti,ilaçları yazdı.Borcumuzu sordum.Dedi ki "Bugün benim salavat günüm."Önce anlayamadım."Tenzilatmı yapacaksınız?"dedim."Hayır,tek bir şey istiyorum,bu mekanda salavat getirirmisiniz"dedi.Sebebi ise "Benim dükkanıma feyz gelecek ,üzerimdeki nazar,bela,hastalık,sıkıntı salavatla yayılan pozitif enerji sayesinde kalkacak"(Prof.Dr.Mahmut Erol Kılıç)
Namazda,kişi peygambere selam eder ama ettiği selamın farkında değil sadece namazdan haberdardır.Ne yaptığını bilenle,ne yaptığını bilmeyen bir olmaz;aralarında byük fark vardır.Nitekim Allah Teala buyurur:"De ki:hiç bilenle bilmeyen bir olur mu?Karanlıkla nur eşit olur mu?(Zümer 9)
Kişi Peygamberine ve Rabbinin mahlukatının en phayırlısına ;sadece bedeni,elbisesi,bulunduğu mekanı temiz;karnı haramdan,dili yalandan uzak olduğunda ve O'nun zat-ı şerifinin kalbinde hazır ettiğinde salat etmesi gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder