9 Kasım 2015 Pazartesi

KÜÇÜK BİR TEST

"Allahın emirlerini tutarmısın?"SUALİNE CEVABIMIZ "Elbette tutarın ve tutuyorum"olur.Biz hasbelkader bir kötülük işlesek,büyük bir günah irtikap etsek ama hiç kimse bilmese,biz o büyük günahın karşılığı olarak Haddi şer'i yi kendimize tatbik edermiyiz?Hayır.Ne kendimiz ederiz nede ettiririz.Yani hükümete müracaatla,irtikap ettiğimiz suçu itirafla şeri karşılığının kendimize tatbikini istemeyiz.o halde nerde kaldı Emir tutmak.Nesimi'nin kanına necis deyip,bu kanın üzerine sıçradığı şeyide kesmek gerek diyen Fetva sahibinin,eline,Nesimi'nin yüzülen derisinden sıçrayan bir kan değer.fetva gereği o elin kesilmesi gerekir ama Fetva vereni ara ki bulasın.İş zülfüyare dokununca VINN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder