6 Kasım 2015 Cuma

DERVİŞİN YEMESİ

Rükneddin Alaüddevle'den şöyle rivayet edilmiştir:"Dervişler bir şey yediklerinde kalp huzuru ile yemeye gayret etmelidirler.Çünkü insan vücudunun temelindeki amellerin tohumu yemektir.Eğer tohumlar gafletle ekilirse ,lokma helal bile olsa onunla kalb huzurunun sağlanması mümkün değildir"(Nefahatül Üns s:615)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder