1 Haziran 2023 Perşembe

SİYASETTE VEFASI OLMAYANLARDAN:ERBAKAN HOCA

 birçok insan siyasi hayatta karşılaştığı vefasızlıkları anlatır.Hayret edersiniz.İsmi Abdullah bakır.kayserili.İBRET isimli Ağustos 2022 tarihinde basılan kitabında anlatmış.Milli Selamet partisinin kuruluşunda Partiteşkilatını Kayseri'de kurmam için Abdülkerim Doğru ikidefa Kayseriye geldi.Reddettim.Sonra Ankaraya giderek Erbakan'la görüşüp durumumu anlattım.Bana 'Dava' diyerek anlattı ve beni inandırdı."Seni Kayseri'de liste başı yapacağız.Türkiye için çalışacağız.Borçlarını ödeyeceğiz.Kayseri'ye dön Yüksek İslam Enstitüsündeki görevini bırak.Herşeyi hassas terazi ile tartacağız, bize inan" dedi.Kayseriye döndüm.Kayserinin tüm ilçelerini ve 380 köyünü dolaştım.Seçime kırk gün kala öğrendim beni 3. sıraya koymuş.Cemal Cebeci'yi liste başı yapmıştı..Çevremdeki insanlar buna bozuldu.Erbakan'a telefonla şikayetlerini ilettiler.Erbakan "Biz Abdullah kardeşimizi 3.sıraya koyduk ki 3 milletvekili çıkarsın" diye..Telefondakiarkadaşımız bunu yutmaz:Peki hocam siz Konya'dan kendinizi niçin 1.nci sıraya koydunuz.10.ncu sıraya koysaydınız da 10 milletvekili çıksa idi"

Seçimden sonra Erbakan'a sordum:Hocam hassas terazi ne oldu.83.000 TL borçlandım.Bu borcumu kim ödeyecek?der.Hoca:"Aziz kardeşim "Hassas terazi ahirete kaldı.bu siyasettir.Gençsin, bir fabrikaya gir, çalış, borçlarını öde"

Abdullah Bey seçimden sonra ayrıldığı görevinedönemezSermest halı fabrikasına girer.Ancak kendisine yapılan haksızlığı anlattığı için parti rahatsız olur ve çalıştığı fabrikaya üç kişilik heyet gönderir.Benim işten atılmamı isterler.Ancak Fabrikanın genel müdürü Hayri Kayaman  onlara dönerek:"Bu kişiyi siz siyasete alet ettiniz, partiyi kurdurdunuz, sonra da kaldırıp attınız.Mesleğinden ettiniz.3 çocuğu ile borçlu olarak aç bıraktınız .ben işe aldım.Çocuklarına helalinden bir nafaka götürüyor .onu işe alırken size danışmadım ki sizin sözünüzle onu işten kovayım.Benim Allah'a yarar bir amelim yok ancak inancım var.Düşeni tutup kaldırmayı severim.size gelince dini siyasete alet ettiniz,insanları aldatıyorsunuz.Sonra aldattığınız insanlar , bunlar beni aldattı dediği için linç ediyorsunuz" diyerek onları kovdu.

Bloğun ilk yazılarında mevcut idi.Hatay Dörtyol'da bulunan kırklardan Fırıncı mehmet Ağa isimli evliyaullahdan bir zat ile olan diyaloğu anlatılmıştı.Efendi hazretleri:"Rıza Seyhunoğlu'nu ilk sıraya koymasını istemiş, ancak Senetör seçiminde Rıza beyi ikinci sıraya koymuştu.Mantığını da şöyle ifade etmişti:Hazret bu kişiyi söylediğine göre ben ikinci sıraya koyayım bir senetör fazla çıkar diye.ancak Fırıncı mehmet Ağa hazretleri buna üzülür ve "Ben de desteğimi çektim" buyurur.Sonrasında parti küçülür ve batar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder