8 Kasım 2021 Pazartesi

METLİ SULTANDAN

 "Mevlüdi Şerif okunsun şerbetler içilsin bugün,Münevver olsun kalb-i ihvan nurlar saçılsın bugün.

Himmeti piran ile masivadan geğçilsin bugün,Hem kabul-ü dua olsun bab-ı rahmet açılsın bugün.

Ervahı ihvan ruh-i nebide mahvolsun,Ruh-u hayvanı seçilsin bugün.Aşkı ilahi cismi napakları mahveylesin,Şevki Resulullah ile Cennete geçilsin bugün.

Tecelli eylesin emri irciihem okunsun kuran,Münkürün kalbine yazılsın bugün emr ile ferman.Müminlerin derdine Resulullah'dan olsun derman,Şarab-ı aşk hem ab-ı hayat içilsin bugün,Bahtiyar olsun mevlüt okutan ,hem dinleyen ihvan.Zaman mekan kalmasın hem mahvolsun cihan ,Ref olsun perdeleri cemal ile açılsın bugün.

Aşka gel ey Fikri kalbinde daim eyle zikri,"Uduni estecüp leküm , deki Hakk daim eyle şükrü,"La Teknatu" dedi allah hiç ümidim kesmem billah ,Yol olsun hayri hayderi geçilsin bugün ,Beyti Fikri bugün nura olsun mazhar,Gel ey dost nurunu cümle ihvana göster.

Zira aşıklardır nurunu görmek ister.

"Mutu kable en temutu" olana yoktur ölüm ,cismi canım mahvoldu Allah Allah söyler dilim.Söyleyen kim, söyleten kim ,bilmedim,Açıldı kalbimde gonca gülüm.Deryayı cünune gelsin bostanı Rahman da uçulsun bugün.

Fikri Baba oldu benim adım müyessirdir hem ihlasım,Nefsi emmareler mahvolsun hizar ile kökünden biçilsin bugün.

Deryayı cünuna daldım,hem mecnun oldum,halimden bilen yok ,cümle varım pazara döktüm elimden alan yok .Bütün ey abidan Mecnun ile Leyla ararlar hiç bulan yok.

İnsanları davet için geldim hiç icabet eden yok.Eflakı sema ağlar zarımdan gözlerimin yaşını silen yok.Deryalar gibi coştumbu işe ben de şaştım hiç dalan yok.

Kainata Fikri aşk ile baktı, ciğerlerini kebab etti hem yatık.Hakikat gülleri çok dikildi , goncaları açıldı,Elhamdülillah solan yok.

Gel ey Fikri , fikir eyle,vakti seherde çok zikir eyle ,diline her ne gelirse söyle  bütün kainat ağlar hiç gülen yok

"MUHAMMEDİ FİKRİ MEDLİ"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder