7 Kasım 2021 Pazar

BEDİÜZZAMAN SAİT NURSİ HAZRETLERİ

 Bediüzzaman hazretleri , Ali Fuat başgil, Necib Fazıl gibi isimler için söylemiş:"Bunlar eski zaman evliyası gibi kardeşim" demiş.Ali İhsan Tola'nın hatıratında belirtiler:Üstadın yargılandığı Denizli mahkemesinde tesettürsüz bir hakime hanım varmış.Bediüzzaman hazretleri o hanıma selam göndermiş.Ali İhsan Tola' da tesettürsüz diye selamı götürmemiş o hakimeye.Ancak Üstad, o hakime hanımın verdiği karar sayesinde bir çok insanın hakkının kurtarıldığını söylüyor..Ondan sonra Ali İhsan tola hakime hanımın ziyaretine gidip selamı götürüyor.Hakime hüngür hüngür ağlıyor.Hatta "Ben neden Sedirkent'e hakim oldum.Keşke köyümdeki Hasan ile evlenseydim, ahiretimi mahvediyorum diyordum.Bu selam beni rahatlattı şimdi" demiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder