30 Ekim 2020 Cuma

ALLAH BİLDİRİRSE PEYGAMBER BİLİR

ALLAH (c.c) bildirirse peygamberler bildirir.Efendimiz (sav)'in devesi kaybolmuştu. Sahabe aradı ise bulamadılar. Münafıklar:"Peygamberim, evveli ahiri, zahiri, batını, gelmişi, geçmişi Allah, bana bildiriyor diyordu. Şimdi devesinin nerede olduğunu neden bilmiyor? deyince münafıkların bu konuşmasını Hz. Cibril haber verdi. Efendimiz münafıkların yanına geldi:"Siz, benim hakkımda ne konuşuyordunuz? deyince, Münafıklar inkar edip "Hiçbir şey konuşmuyorduk" dediler.Efendimiz (sav):"Ben Allah'ın birliğine yemin ederim ki Peygamberler ve Evliya gaipden bir şey bilmezler. Ancak Allah (cc) bildirdiği zaman bilirler. Ben devemin nerede olduğunu bilmiyorum. Sizin benim aleyhime konuştuğunuzu Allah bana bildirdi. (Biraz sonra) Şimdi deveyi de bildirdi. Deve şu dağın arkasında, ağaçtan dal kopartayım derken yuları budağa geçmiş. Kendini kurtarıp gelemiyor. Gidin beraber getirin. Gittiler aynı söylenilen gibi buldular ve getirdiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder