13 Kasım 2018 Salı

"BEN" DİYENLER "BİZ "DİYENLER

Bu tiplere Hz.Musa'(a.s)'ya gösterdiklerisaygı yüzünden ilahi lütfa uğrayan sihirbazların ın dilinden hitap etmek gerekir:"Ey Mısır ülkesine ve Nil nehrine aldanan, başını kaldır da ölümsüz, ulular ulusu sultanlığı gör.Sen halka Ben Rabbim diyorsun ama bu iki sözden haberin yok.Rab olan yetiştirip geliştirdiği kişiden nasıl titrer.Ben diyen nasıl olurda bedene, cana bağlanır.İşte bak burada ben diyen biziz, çünkü benlikten, benden kurtulmuşuz.Belalara sakıntılarla dopdolubenlikten vazgeçmişiz.Şükrolsun ki geçici yurttan kurtuluyoruz, şu darağacından sana bir öğüt veriyoruz.Öldürüldüğümüz darağacı Burak tır bize , elbisedir.
Dünya hayatında "Ben"diyenler tez zamanda imtiihana tabi tutuluurlar.Zaten "Ben" diyenler imtihandadırlar da farketmezler.Saltanat şeker gibi tatlı gelir ona ama bilemezki bu şeker yiyiş sonunda bedeni çıbanlar içinde bırakır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder