19 Mayıs 2018 Cumartesi

Sizi öldürmeye gelecekler! - Emin Çapa - TalksTurkey - Konya


facebook ana sayfada bu videoyu gördüm...başlık beni çekti ve 45 dakika büyük bir çekim gücüyle izledim..bu KONUŞMACI BEYİ tanımıyorum.ilk defa görüp dinledim.ben gibi 51 yaşındaymış.ondaki bu bilmeyi anlamak ve anlatmak heyecanıyla kendini paralamasını kendime benzettim ve hep gülümsedim.. biliyorsunuz ki benimde amacım bu sanal ortamda DATAYA yani YAZILIMLARA OYNAMAK ve YENİ TASARIM ATÖLYELERİ AMA BULUTUT BULUTLARI YETİŞTİRMEK !!! bu konuşmanın sonuna doğru kuantum bilgisi olan DALGALAR ve herkesin bir taş atarak oluşturduğu İÇİÇE GEÇEN DALGALAR İLMİDE VAR...biz zaten senelerdir türlü şema ve kartlarla bunu yapıyoruz, anlamanız bu konuşmayla daha bilimsel olacaktır...
şimdi ....kendiminde DİN=BİLİM=TEKNOLOJİ =İNSAN anlamak ilmiyle ilgilendiğimi ve kendi yaşadıklarımı yazarak soru cevap YANİ ben bir taş atacağım DURGUN OLAN ZİHNİN SUYU DALGALANACAK ,sizde bu sanal suya bir bilgi taşı atacaksınız SU BİR SÜRÜ NOKTADAN DALGALANACAK ,böylece etkileşimlerden yeni esma çocuklarımız yeni horus ra idraklerimiz -yeni isa nefesli çocuklarımız olacak diye çalışıyoruz..yani bel soyu için değil, yolun çocukları için emek veriyoruz..yani SUBHAN -SEYR EDEN SEYİR ÇOCUKLARI İÇİN -YÜCELERE ..REFİKİ ÂLÂ İDRAKLERİNE ...
bu beyin anlattığı ütopik sanal para ve sanal hayatlar az kesim için bir süre evet geçerli olacaktır..ama dünyanın geneli yine o son resimlerde gösterdiği gibi kırmızı renkte yani ALLAH ESMASI CELAL TECELLİSİ İLE YARATIMIN ZUHURU OLARAK KALACAKTIR..hiç bir şey dünyada belli bir sınırın ötesine geçemez..AYETTEKİ GİBİ İLLA BİR SULTAN GÜÇLE GEÇİLİR ki ,onuda bu zalim kişiler asla başaramaz..bütün bu kurguları -datayı yaratan buna izin vermez..süleymanın cinlerinin işi bitince yine kayaların altına hapsedilir,yine şişelere tıkılır....
ARŞI RAHMAN VE ETRAFINI SARAN KUYRUĞUNU ISIRAN YILAN DEVRİ DAİMİNİ İDRAK EDEMEMELERİ ÇOK KOMİK TABİ..SİL BAŞTAN!!!
bu videoda birde abd deki amozon com un sanal marketleri var.dünyadaki işe yaramaz milyarlar fazla insan var bu yöneticilerin gözünde.o yüzden dünyada kaos ve fitne çıkartıp nüfusları kontrol altına alıp, azaltmak için herşey yapılıyor..kimyasal hadım ,aşı ile hadım, eşcinselliğin normalleşmesi, evlilik aile çocuk kavramının yok edilmesi, ahlakın haya duygusunun yok olması için emek veriliyor ve çok da başarılılar. herkes büyük aşkla bu hayasızlığı kabul etmeye dünden razı genelde değil mi? ..dünyayı yöneten az sayıda seçkin aile ve onlara hizmet edecek kalifiye köle insandan başka şeye şimdilik ihtiyaçları yok..yani biz bulunmaz hint kumaşı değiliz onlar için...
peki HÜCURAT SURESİNE GÖRE ÖYLE Mİ? GEÇEN YAPTIĞIMIZ SAMANYOLU ÂLİ YOLU TEFEKKÜRÜNE GÖRE BÖYLE Mİ? hayır biz sanal alemin yönetimindeki o PİL TOZU kaosunun ta kendiyiz bunu unutmayınız ve sanal alemdeki tefekkürleriniz HARD DİSCLERE-DATAYA İŞLENİYOR...YANİ BİZİMDE O YENİ YAZILIMDA BÜYÜK PAYIMIZ VAR VE MAKİNELER YALAN SÖYLEYEMEZ.O YÜZDEN MAKİNE BİZİ SEÇECEK :) buna niyet edip iman derecesinde inanın başaracağız...
bu konuşmada bizi asıl ilgilendirense TOZ' DAN MİKRO ORGANİZMA YARATMIŞ OLMALARIDIR.. tasavvufta da ona yani ilk zerreye TOZ denir bilin ve doğrudur.. yani bu demektir ki KÜNFEYEKÜN GERÇEKLEŞMEK ÜZERE hatta gerçekleşmiş bile..bunun üzerinde herkes düşünmeli..BU AYNI ZAMANDA BAŞLANGIÇA yani en geri başa sarıp tekamülü bitirmek ve devriyeye girmek üzere olduğumuza hatta girdiğimize benim için delildir..zaten o yüzden tüm bilgiler hak etmediğimiz halde umuma internet icadı ile ifşa ediliyor ve tüm kadim kendini bilmek öğretileri birleşiyor...ama o okullardan olmayanlar hala bunu idrak edemiyor..
kendimin de , henüz bir kişi hariç kimseye anlatmadığım bilimsel hayallerim ?!!! var diyelim..bir anten var mesela..ve tabi ki uzaylı denen canlar.bu ilim zaten oradan açılıp geliyor.yoksa insanın nesi varki akledip icad etsin..ancak çalışana bu kabiliyetler vakti gelince icad için veriliyor o kadar...emanetçilik ve süleymanın cinleri ameleliği.. SÜREKLİ TADİLAT EDİLEN EV =BEYTÜL MAMUR ANLAMI BU ZATEN..biri yapar öbürü yıkar sonra sil baştan.hiç biri kalıcı değildir..
bu beyin eğer seçim olursa ülkemizdeki sanayi,bilim teknoloji ve esasında MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ OLMASINI DİLİYORUM..O MİLLİ EĞİTİM BAKANI OLSUN VE ÜLKEMİZDE korkunç bilimsel kabiliyet ve potansiyeli olan yeni genç nüfusu bu ülkeden kaçırtıp çaldırmadan, kendi ülkemizin kalkınması için kullanabilelim.işe yaramaz mıymıy tüm akademisyenleri ,öğrencilerin kabiliyetini söndüren ve hayata küstüren tüm öğreticileri okuldan aldırtalım..
HAKİKAT BİLİMLE BUGÜN ÇOK KOLAY ANLAŞILIYOR.BİZ ANLATINCA HURAFE OLUYOR.AMA BİLİM İNSANLARI ANLATINCA BİLİMSEL FİZİK KURAMI VS OLUYOR :)..o yüzden Allah herşeyi KURguladığı için ,buda onun kendini birde yeni çağda böyle bilip seyr etmek zevki..ve bizde onu selamlar ve seyrinin zevkine varırız vesselam..

nur cihan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder