30 Ekim 2016 Pazar

ATEŞİN YAKMADIĞI


Rivayet edilir ki Demircinin biri kor halindeki ateşi eliyle tutabiliyormuş.Bunu nasıl becerdiğini sorana şu cevabı vermiş;”Bir kadına aşık oldum,onu çok arzuladım,kendisine para teklif ettim.Fakat o:”Benim kocam var ,paraya ihtiyacım yok”dedi.Bir müddet sonra kocası öldü.Bu kez onunla evlenmek istedim,fakkat o:”çocuklarımı rezil rüsvay etmek istemem”diyerek imtina etti.Epey müddet sonra fakru zaruret içine düştü ve bana haber gönderdi.Ben de “Muradımı verinceye kadar sana hiçbir şey vermeyeceğim”dedim.Onunla tenha bir yere gidince kadını bir titreme aldı.”Ne oluyor?”deyince “her şeyi görüp işiten Allah’dan korkuyorum”dedi.Bunun üzerine kadını bıraktım,ihtiyacı olan parayı verdim.”Allah seni ateşten korusun”diye bana dua etti.O gün bu gün dünya ateşi beni yakmıyor.Şimdi de Allah’dan ahiret ateşinin beni yakmamasını niyaz ediyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder