26 Ekim 2016 Çarşamba

ARSLAN EVLİYAULLAH'DAN KORKAR


İbrahim Rakki’nin şöyle rivayet etmiştir:Ebul Hayr Horasani ‘nin yanına vardım,selam verdim.akşam namazını kıldı, ama fatihayı bile doğru dürüst okuyamadı.İçimden “buraya boşu boşuna gelmişim” dedim.Selam verince taharet için dışarı çıktım.Yırtıcı bir hayvan bana gelmeye başladı.Korku ile Ebul Hayr’ın yanına dönüp dışarıda bir arslan var dedim.Hemen dışarı çıktı ve arslana şöyle bağırdı:”Sana, benim misafirlerime saldırmayacaksın demedim mi?”Hayvan, hemen uzaklaştı, ben temizlenme imkanı buldum.Döndüğümde ;Ebul Hayr bana:”Zahiri şeyleri düzeltmeye uğraşıyorsunuz ama aslandan korkuyorsunuz.Biz ise kalbimizi düzeltmeye uğraştığımızdan , aslan bizden korkuyor.” Dedi.

Bilesin ki evliyaullah Allah’ın sevgilileridir

Bu dünyada hiç kimse Allah’ın sevgilisini incitmesin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder