28 Nisan 2021 Çarşamba

RIZA LOKMASI YİYEBİLENLER

Mehmet Özkan Yıldırım anlattı. Hatay Dörtyol kazasında bir vakitler kasapların bulunduğu sokaktan geçerken bir şahsın kasaptan 300 gram et istediğine şahit oldum. Adamın elinde o miktar etin edeceği fiyatın yarısı miktarında bir para vardı. Adam Kur'an okuyor, ilahi söylüyordu. Amma parası tam olmadığı için kasabın et vereceği yoktu. O vakitler kasaplar iyi iş yapmaktalar idi. Her kasap günlük en az üç gövde et tüketmekte idi. Adamın bu tür yalvarmalarını görünce ben adama yanaştım. Hemşehrim bekle ben evden para alıp geleyim dedim. Parayı evden aldım ve kasap dükkanına geldim. 300 gram et parasını verdim ve adam eti aldı. Ancak kasaba söylediği son ilahiyi hatırlıyorum "Bu bir rıza lokmasıdır yiyemezsin demedim mi?" şeklinde idi. Eti alan adam bana dönüp eczaneden bir ilaç alıp alamayacağımı sordu. Bende olur dedim eczaneye girdik ilacı alıp adama verdim sonra parasını ödemek için eczacıya döndüm.Parayı ödedim. Arkamda duran adama döndüğümde adam yerinde yok idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder