14 Şubat 2021 Pazar

ERENLERİN DİLİNDEN-EMİR BUHARİ HAZRETLERİ,

Aklımı aldın, gece gündüz derdinle ser-gerdanım.Ya Rab , eğer hayran isem ne var, ben senin hayranınım. Dünya dikenliğinden çıkıp aşk bahçesine girdiğimden beri , geceleri sabaha kadar bülbül gibi senin nalanınım. Zahidler gibi rıdvan aşıkı sanma.Yolunda canım ve başımla oynayarak didar istiyorum. Bu halkın kimi dünya kulu, kimi cennet kulu .Dostlar , bilmiş olun ki, ben onunum, ben onunum. Ey Buhari 1 Dost "Sen benim kemter kulumsun, bensenin sultanınım" dese , sana devlet olarak yeter. Her kim ki, cümle cihandan beri değilse , yol erleri içinde o meydan eri değildir. Aşkınla canları diri olmayanlar, doğrusu bu ki , onlar ölüdür diri değildir. Ey aşk sarayında serverlik isteyen kişi! Bu baş serseri değilse , başlar feda etmek gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder