12 Kasım 2016 Cumartesi

ALLAH'IN YEMİNİ

Zünnun-i Mısri der ki;Allah,Musa (a.s)’a vahyetti ki:”Ey Musa,ağaçların yapraklarından yiyip derelerin suyundan içen,geceye ulaşınca da bana asi olanlardan uzaklaşıp benimle başbaşa kalmak üzere bir mağaraya çekilen kuş gibi ol.
Ey Musa,hiçbir iddiacıya amelini tamamlatmamaya, benden başkasını umanların amellerini  kesmeye, benden başkasına güvenenleri helak etmeye,benden başkası ile ünsiyen edenlerin yalnızlıklarını uzatmaya ve benden başkasını sevenlerden yüz çevirmeye zatım üzerine yemin ettim.
Ey Musa benim öyle kullarım var ki,bana münacaat edip yakarırlarsa onlara kulak veririm.Bana nida ederlerse onlara yönelirim.Bana doğru yönelirlerse onlara yaklaşırım.Bana yalvarırlarsa başkalarına karşı ben onlara yeterim.Beni dost tutarlarsa onlara dost olurum.Bana karşı samimi davranırlarlasa ben de onlara samimi olurum.Benim rızam için amel işlerlerse ben de onları mükafatlandırırım.Ben onların işlerini çekip çeviren,kalblerini idare eden ve durumlarını üstlenenim.Onların kalpleri için zikrim dışında bir şeyde rahatlık yaratmadım.İşte bu kimselerin hastalıkları şifadır.Kalplerinin üzerinde bir ışık vardır.Onlar ancak benimle ünsiyet ederler.Gönülleri sadece benim yanımda rahata erer ve ancak bende karar kılarlar.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder