17 Kasım 2016 Perşembe

neşeli saat tefekkürü ve kutuplar -ricaül gayb ilmi

GÜN tefekkürü( gün güneş demektir) ...bir gün de 24 saat vardır ama 12 saat üzerinden çalışır..ezoterizmde 12 ay vardır.herbiri 12 gök cismidir..zamanla tasavvufta bunlara birer melek veya gök nebisi -allah esması verilmiştir..sistem bu ana kitap olan 12 akıl sütunu -kanuncular -KONSEY -MECLİS- yuvarlak masa-tapınak şövalyecilerince yürütülür...Şİİ İSLAMDA bizde bunlar 12 imam a dönüştürülmüşken,hristiyanlıkta 12 havaridir..eski türklerde 12 ana karakterimizi oluşturan hayvani huy resimleri vardır..Mısır ve Çin de de zodyak bu hayvani burç huylarımız -esmalarımız üzerine kurulur...bir şeye çok kutsiyet atfetmek onu putlaştırmak yanlıştır..saatte önemli olan AKREP VE YELKOVANIN DÖNEREK İŞARET ETTİĞİ O 12 İSİM DEĞİLDİR..akrep ve yelkovanın kendiside önemli değildir..ONLAR HAREKETİ SAĞLAYAN 2 ANA YASA-sağ ve sol kutuplar-celal ve cemal İSİMDİR..biri yakınlık diğeri harekettir..biri zahir biri batını aleme bakar......maksat ortadaki DEMİR KAZIK OLAN -KOZMİK AĞAÇ -KUTUP-PİM dir..
3 LER DEDİĞİMİZ ANA YASA yı anlamak için saati anlamalıyız...III akıl sütunu kimdir? .ricaül gayb neden her ezoterik öğretide var.? dışardaki ricaül gayb kadar kişideki ve eşya sistemlerindeki ricaül gaybi 3 leri,7 leri,40 ları arayıp bulmak kimin aklına gelir.? .hey bana bu sebbah hassan sabbah bişi mi oldu ne ? ben ne keşfettim Allahım aklımı mukayet et ve amiin :)
nur cihan bu yazıdaki tüm sorumluluğu tek başına kendisi üstlendi :)
not: tefekkürdeki saat i şuur olarak düşünün ve aklınızı suya erdirip BOŞ OLUN-BOŞ OLUN-BOŞ OLUN :)
***
Ağıt ...
Ben,beni tanımak için çaba sarfettiğimde,
Ben,beni sorgulayarak kusurlarımı bir bir ortaya çıkardığımda
nereye doğru yol alıyorum?
Ben kendime ne kadar yaklaşabilirim?
Nedir beni benden ayıran?
Neden asırlardır yapılyor bu mücadele?
Ve neden ben böylesine huzursuz,yalnız ve kusurlarla
dolu yaratıldım?
Batının Şövalyeleri
Doğunun Fakirleri../Ezoterizmle Sırra Erenler kitabından
**********
Cevriye :)
geçip gittiğim her yerde gördüm ki
peşine düştüğüm,hızırım sandığım
adam ve kadınlarda kendi idollerini arıyorlar
her rüyanın her mananın peşine düşecek kadar
o batını alemin kölesi olmuşlar
birde zahire köle olanlar var,zengin ve şöhret putuna putluk eden
ve ikisinide birleyen var
ve ikisini de elinde fırıldak gibi kullanıp dilediğinde put yapan ve dilediğinde darmadağınık yıkan
bu adamları ara ve bul
bulduğun hangisi hiç fark etmez..sonuç sensin zaten
senin onları aradığın kadar,onlarda seni arıyordu unutma
o ilk buluşup kavuşma anını hatırla
sevgililer ve karıkocalar ve dostlar fazla aşina olduklarında aynileşirler
ne fazla sevişirler ne de çok konuşurlar ve nede birbirlerini çok umursarlar
ama birbirlerinin suret ve davranış hal elbiselerini giyer aynileşirler
işte doğduğun insan gibi ölmek var
birde OLDUĞUN İNSAN GİBİ OLMAK
OLDURANLA bir suret beden OLMAK :)
bunu yazan YÜKSEK AKIL BEN :) nur cihan yanii ileride kadim ezoterizme adını yazacak olan ben EGOM :)
*******
herkese el cevabiye tarikatı piri hz günEŞ :)
O eksik düşünceli cahil, hep kendi mektubunu okur. Dostunun mektubunu okuyamaz. Eğer bir satırcığını olsun okuyabilseydi, bu sözleri hiç söylemezdi. O, yalnız ve hâlâ o mektubu okur; işte o kadar. Halbuki onun eski mektubundaki eğri büğrü satırlar, karanlık ve bâtıl sözler, hep kendi kuruntuları, kendi hayalleridir. Nasıl ki o, kendi eliyle yaptığı puta kul olur; onun bekçisi ve kapıcısı olur. Şu zamanda, bazı kadın tabiatlı kimseler de tıpkı o putlar gibi konuşurlar.
Ey kendilerinden habersiz insanlar! SİZ BİZDE KUTLULUK ARIYORSUNUZ ;HALBUKİ BİZDE AYNI ŞEYİ ARAMAKTAYIZ...Sizin bize bakmanızı istiyoruz ki, günün (M. 16) günlüğü, saatin saatliği, cansız varlıkların cansızlıkları kalmasın hep bir olsun.
(Şems-i Tebrizi-Makalat)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder