27 Mart 2016 Pazar

BUGÜN ŞERİATA DAYALI BİR DİN DEVLETİ ÖNÜNDE ENGEL NEDİR?

Cenabı Hakk,tek başına iktidar imkanını AKP iktidarına ve kadrolarına bahşetti.Demokratik yollarla idare edilen ülkelerin hiç birinde bu süre imkan bulan bir başka siyasi parti olmasa gerek.Birinci ve ikinci dönemler büyük mücadeleler vardı.Asker,Anayasa mahkemesi,Cumhurbaşkanı,Basın ve Medya,Sermaye yoksunluğu,MİT,Üniversiteler v.s.Yavaş yavaş kararlı bir şekilde siyasi iktidarın kafasında olanları gerçekleştirmeye engel bu direnç yerleri aşıldı.Ve Bugün;Siyasi iktidarın önünde engel olabilecek ülke içinde silahlı,silahsız,Yasal ve gayri yasal ,paralı  v.s hiçbir güç kalmadı.Kafalarındaki düşünceyi yaşatma uğruna her şeylere sahip bir iktidar gücü mevcuttur.Allah'ın istediklerini yapma uğruna (şeriat bazında)neler yapıldı,neler yapılamadı.En bariz ve basit olarak yasaklar konusuna el atalım.Faiz konusuna girmiyorum.İçki konusuna da girmiyorum.Niçin adam öldüren idam edilmiyor veya hırsızın eli kesilmiyor da demiyorum.Maddi sahada,Devlet eliyle icra edilen şans oyunları,Milli piyango,sayısal loto gibi kumar hadisesini yasaklama yönünde hiçbir adım atılmadı.Aksine suçtan elde edilen gelir,bütçenin gözde kalemi oldu.Bu hususta somut hangi adım atıldı söyler misiniz?Yasaklama önündeki engel nedir?Siyasal iktidardaki beyler lütfen İSLAMDAN BAHSETMEYİN. Çünkü ,bu sefer galiba biz aldatıldık.

Mevlana Vakfı  İSKENDERUN
Av.Şemsettin KESER
semsettin.keser@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder