27 Mart 2016 Pazar

BUGÜN ,"BEN ALLAH'IM "DEMEK ,"BEN ALLAH ADAMIYIM"DEMEKTEN DAHA TEHLİKESİZDİR

"Ben Allah'ım"diyen tehlikesizdir.Zira bu sözü bir şahıstan duyduğumuzda bu şahıs için "Kafayı sıyırmış bir deli"olduğunu algılarız,bakıp geçeriz.Bu saplantı içinde olanlar için "Bu,budur"deriz."Ben Allah adamıyım"diyenler tehlikelidir.Çünkü,Hak Teala ,kendini anlatması için ihtiyaçtan dolayı bir tercüman istemedi ki .Tüm dillerin sahibi olan  bize ihtiyaç duysun.Aşikaren ortada olanın "Ben burdayım " demesi bu oyunun kuralı değildir.Çocuk oyunlarında dahi kural mevcuttur. Bu gün,"Allah'ın adamı,Allah'ın askerleri,Allah'ın yardımcıları,Allah mülkünün tanzimcileri"diye ortaya çıkanlar ve Cihad iddia eden,eskinin mücahidi yeni vaktin mütehitleri !Biliniz ki Allah'ın yardıma ve yardımcıya ihtiyacı yoktur.Size nefisleriniz emir vermektedir..Sizler hareket ve yaşantınızla ilahlık iddia eden Firavun'a özenmektesiniz.O da mülkünde özerklik istemiş,Hz.Musa'yı kabullenmemişti.Ancak bir Allah adamı(Hz.Musa),o mülkü ,tacı,tahtı başına geçirdi.Nefislerinin tüm sıfatları ile meydanda olanlar'ın Allah adamlığından bahsetmesi çok tehlikelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder