20 Ekim 2021 Çarşamba

İSA SAKİN

 Üç, beş ay önce vefat eden bu abimiz, Melami meşrep birisi olup Karayollarından emekli idi. Bacının dayısı olan bir hanımefendi dayısı olan bu zatla alakalı şu bilgiyi anlattı. "Dayım annem kanalından "Şerif" lerdendir. Biz yeğenleri olarak F...efendinin cemaat sohbetlerine katıldığımız için bize darıldı ve küstü. Akciğerinden rahatsız olduğu son bir sene içinde meydana çıktı. Hastaneye yatmadan önce tüm yeğenlerini arayarak helallik istedi. Kızına şöyle söylemiş: "Kızım bana gidip gitmeme yönünde kararımı belirtmem için dört gün süre verdiler". Dayımı aylar sonra on gün önce rüyamda gördüm. Başına bir sarık sarmış vaziyette üniversite öğrencilerini açık bir alanda imtihan etmekte ve gayet neşeli bir vaziyette idi. Öğrenciler içinde ben de vardım. Sorduğu soruya cevap veremedim. Bana biraz kızmış vaziyette gülerek parmak salladı".Ben bundan yaklaşık 10 yıl önce bir rüya görmüştüm.Papa Türkiyeye gelmişti.insanlar kuyruk olmuşlar papa'nın elini öpmek için .Papa'nın ilk elini öpen Başbakan Erdoğan  oldu.Elini öpenler arasında benim babam dahi vardı.Evlatları olarak altı kardeş biz elini öpmedik"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder