9 Haziran 2021 Çarşamba

SERDENGEÇTİ'NİN BEDİÜZZAMAN RÜYASI

Osman Yüksel Serdengeçti bir rüyagörmüştü:Rüsyasında omuz omuza basarak bir kule oluşturan muazzam, dağ gibi bir insan yığınının en üst noktasında Said Nursi hazretleri duruyor. Başı göklere değiyor. Saçı bulutlara karışmış. Üstad Serdengeçtiyi görünce gülümseyerek iki eliyle selam veriyor.Üstadın selamını alıyor. Rüyadan heyecanla uyanan Osman Yüksel,Üstadın Fatih Reşadiye otelinde kaldığını duyunca hemen ziyaretine gidiyor. 29 nolu odada kalan üstadın bu saatten sonra ziyaretçi kabul etmediğini otel görevlileri söylese de İman ve aksiyon adamı Serdengeçti:"Onun kapısına varmak da benim için güzel bir şey"diyor. Talebeleri içeriye misafirin varlığını haber verince üstad kabul ediyor.İçeri giriyor. Üstad: -Sen, Serden geçti Osman -Evet -O yazıları yazan mı? -Evet Serdengeçti Üstadın elini öpüyor. Üstad onun oturmasını söylüyor."Ellerime uzanan dudakları tepeyim /Allah diyen gel seni ayağından öpeyim"Üstad şöyle diyor: "Ben seni eskiden biliyorum. Emirdağ'da iken mecmuanı getirdiler.Allah ve din uğrunda her şeyimden vazgeçtim, serimi bu yola koydum, demişsin.Aferin, Aferin, maşallah, maşallah.Daha çok da genç. Bir oğlum olsaydı adını Serdengeçti kordum". Sonra talebelerine dönerek"Bu benim oğlum,oğlum olsaydı böyle yetiştirirdim" demiştir. Bu "oğlum" iltifatı üzerine Serdengeçti günlerce mest gezmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder