18 Haziran 2021 Cuma

HÜRMETTE ZİRVE OLANLAR

Halid Bin Velid savaşın şiddetlibir anında başından sarığı düşmüş, savaşı bırakıp yere düşen sarığını almak için atından inmiş,sarığı başına koymuş tekrar savaşa devam etmişti.Savaştan sonra bir arkadaşı sormuş:El Halid!Ben seni akıllı ve tedbirli bilirdim.Yere düşen sarığn almak için yere indin, bir düşman askeri kılıcı boynunu vursaydı gitmiştin,neden böyle yaptın " dedi. Hz.Halid şöyle cevap verdi:"Bir gün Resulullah(sav) traş olurken yere düşen tüylerini müslümanlar topluyorlardı.Ben de topladım.O mübarek kılları küçük bir torbaya koydum ve sarığımın içine yerleştirdim.Onları başımda sarığımla gezdiriyordum.Sarığım yere düşünce , sarığın içindeki peygamber hatırasını kurtarmak ve onların ayaklar altında kalmasını önlemekiçin yere indim ve onları kurtardım.Bu ara ölüm hiç aklıma gelmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder