18 Haziran 2021 Cuma

BANA BİR HATİM OKUMAYA KIYAMADIN MI?

Gönenli Mehmet Efendi ile alakalı yazan Rahim Arabacı kitabında şu anekdotu nakletmiştir. Hazret 02.01.1991 tarihinde vefat ettiğini biraz gecikmiş zamanda öğrendim.üzüldüm. Ne yapayım mübarek için düşünüp dururken hanımım dedi ki:"Ben bir akrabamın ruhuna hatim okuyorum, sonuna yaklaştım, kalanı beraber bitirelim" demesi üzerine peki diyerek kalan cüzleri birlikte okuduk ve ruhuna bağışladık. O akşam bir rüya gördüm. Hoca efendi rüyamda bana biraz da sertçe "Bana bir hatim okumaya kıyamadın da başkası için okunan hatimi mi gönderdin" der. Bir şey diyemedim,fena üzüldüm,içim yandı ertesi gün hemen yeni bir hatime başladım. Hatimden sonra dualar edip ağladım ve o gece tekrar hazret rüyama girdi.Yüksek koyu bir yeşil koltuğa oturmuş karşıdan bana gülerek bakıyordu.Benden memnun olmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder