10 Haziran 2021 Perşembe

FİKRİ BABA'DAN

 Cahide ARIÇ tarafından derlenmiş ve yazılmış TİN YAYINLARI 1988/İZMİR "Gül Bahçesi" isimli kitaptan alınmıştır:

Bismillahirrahmanirrahim

Mevlüdi şerif okunsun şerbetler içilsin bugün,

Münevver olsun Kalbi ihvan nurlar saçılsın bugün

Himmeti Piran ile masivadan geçilsin bugün,

Hem kabulü dua olsun babı rahmet açılsın bugün,

Ervahı ihvan ruhi nebide mahvolsun,Ruh-u hayvanı seçilsin bugün,

Aşkı ilahi cismi na pakları mahveylesin,Şevki Resulullah ile Cennete geçilsin bugün.

Tecelli eylesin emri ırcıi hem okunsun Kuran,/Münkürün kalbine yazılsın bugün emri ile ferman.

Müminlerin derdine Resulullah'dan olsun derman.

Şarabı aşk hem abı hayat içilsin bugün/Bahtiyar olsun mevlüt okutan hem dinleyen ihvan.

Zaman mekan kalmasın hem mahvolsun cihan/Ref olsun perdeleri cemal ile açılsın bugün.

Aşka gel ey Fikri , kalbinden daim eyle zikri/"Üduni estecip leküm "deki hak daim eyle şükrü

"La Teknatu" dedi Allah hiç ümidim kesmem billah,Lailahe illallah,değil fena fillah beka billah,

Yok olsun hayri hayderi geçilsin bugün ,Beyti fikri bugün nura olsun mazhar,Gel ey dost nurunu cümle ıhvane göster.Zira aşıklardır nurunu görmek ister.

"Mutu kable en temutu" sırrına mazhar olana yoktur ölüm,cismicanım mahvoldu Allah Allah söyler dilim.Söyleyen kim, söyleten kim bilmedim,

Açıldı kalbimden gonca gülüm Deryayı cünune gelsin bostanı rahmanda uçulsun bugün.

Deryayı cünuna daldım hem mecnun oldum halimden bilen yok, cümle varımı pazara döktüm elimden alan yok.Bütün ey abidan Mecnun ile Leyla ararlar hiç bulan yok.

Eflaki sema ağlar zarımdan gözlerimin yaşını silen yok.

Deryalar gibi çoştum bu işe ben de şaştım hiç dalan yok.

Kainata fikri aşk ile baktı ciğerlerini kebab etti hem yaktı.

Hakikat gülleri çok dikildi , goncaları açıldı,Elhamdülillah solan yok.

Gel ey Fikri, fikir ey vakti seherde çok zikir eyle 

Diline her ne gelirse söyle bütün kainat ağlar hiç gülen yok.MUHAMMEDİ FİKRİ MEDLİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder