Ebubekir Şibli hazretleri hakikatları hutbede halka aşikar eyledi.Bu Cüneyd bağdadi hazretlerinin kulağına gitti.Cüneyd ,Şibli'ye:"Biz buhakikatları gizlide tahsil ettik, gizlide sohbetiniederiz.Halka niçin aşikar edersin?
Şiblicevap verir:"Ben söylerim ben dinlerim.Bu iki cihanda benden gayrı varmıdır?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder