24 Temmuz 2017 Pazartesi

İBRAHİM ETHEM

İbrahim ethem (k.s)şöyle demiştir:"Kabe'yi tavaf edilmediği bir zmanda boş bulmak ve bir hacetimi isemek için fırsat kolluyrdum.Bulamadım.Nihayet bir gece şiddetli bir yağmur yağdı.Kabe boşaldı.Tavaf ettim ve elimle Kabe'nin kapısının halkasını tutup hata ve günahlardan muhafaza diledim.Şöyle bir nida geldi.Kimseye vermediğimiz bir şeyi istiyorsun.Ben ismet/masumluk verecek olsam ,gaffarlık,gafurluk,rahmanlık ve rahimlik denizlerim ne olacak?"Bunun üzerine "Allah'ım günahlarımı bağışla dedim."Şu sesi işittim:"Dünyada bizimle konuş ve kendinden bahsetme;çünkü başkaları senden bahseder"
Ethem oğl şöyle dedi:"On beşyıl meşakket çektim ve sonunda şu nidayı işittim"Kul ol, rahat et"Yani hem dünyada hem ahirette rahatlık Mevla'ya kullukta , en aşağıdan en yukarıya masivadan yüz çevirmektir.O halde dünyaya ve Mevla'dan başkasına kul olana dünyada da ahirette de rahatlık yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder