21 Ağustos 2015 Cuma

MURTAZA AZİZ'den Nükte

Murtaza Hoca,kendi köyü olan Karakese'de imamlık yapmaktadır.
Bir ramazan günü,akşama yakın bir vakitte,kararan bulutlar nedeniyle vakti anlamakta mümkün olmamış,camide saatte yok,akşam oldu zannıyla Ezanı okumuş.İnsanlar oruçlarını açmışlar.Birazdan hava açılmış ve güneşin batmadığı anlaşılmış.Bu hadise üzerine Murtaza Hoca demişki:"Karakeselilere erken oruç açtırdık,gene yaranamadık"..
....
Bu tespitleri aktaran mimar Ömer Özel kardeşimiz kendisi ile alakalı olarakta şu vakıayı aktarmıştır:
Bir gün rüyamda ,Murtaza Hoca'nın mezarının yanından geçiyorum.Ayağını uzatarak oturuyordu.Bana hitaben "Aysun kızın Üniversite imtihanında 205 puan alacak"dedi.Uyandım.kızım dersaneden dersaneye koşuşturmakta idi.Kızıma da ben "kızım şu kadar puan alacaksın"dedim.günü geldi.Kızım belirtilen puanı alarak Tıp fakültesine kayıt oldu"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder