26 Ağustos 2015 Çarşamba

GÖRMEDEKİ TEHLİKE(Vakitsiz)

AZİZİM anlatmıştı.(Yaşamadığı hiç bir şeyi ifade etmemiştir)
Azizimin İskenderun'da terzilik yaptığı dönemde,Erzin pasajı denilen şimdi ise havuzlu çarşı denilen yerdeki dükkanını bir sabah kalfalardan biri açar.Üst kata temizlik için çıktığında ne görsün:yan tarafta bulunan boş bir evde yalnız yaşayan,Maraşlı,varlıktan yokluğa düşmüş ,bir oğlu ve bir kızı kendini terk etmiş bir zatı muhteremi yerde baygın vaziyette bulmuş.Şahsın Tüm vücudu simsiyah kesilmiş vaziyettedir.Kalfalar aşağı indirdiler.Hastahaneye götürdüm.Hastahanedeki hemşerim Konyalı doktor "Bu artık bitmiş "dedi.Israrım üzerine bir odaya yatış yaptı ve elime bir reçete vererek bu ilaçları temin et dedi.Şu anda oğlu da eczacı olan bir dostumun eczahanesine reçeteyi götürdüm.Reçeteye baktı İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum "dedi.4 çuval dolusu ilaç hazırladı.O esnada dükkana birisi girdi.Eczacıya"Bu ilaçların yarı parası benden"dedi ve parayı ödedi.Ben herhalde bu adam eczacının bir tanıdığıdır ,hayır yapmak istiyor"diye düşündüm.Eczacı da bu şahıstan dolayı"Bu adam,Necip efendinin bir tanıdığı"diye düşünmüş.Adam gittikten sonra birbirimize bakıp bu adam kimdi sorularını birbirimize sorduğumuzda ikimizin de bu adamı tanımadığı anlaşıldı.
İlaçları Hastahaneye götürdüm.Doktor dedi ki"Bu ilaçlar şimdi bu hastaya lazım değil ama hastahanedeki diğer hastalara kullanmak için bağış olarak kabul ediyorum"dedi.Bizim hastayı kobay olarak kullanmaya başladı.Bir ay sonra bizim hastanın rengi açılmaya başlayıp tekrar beyazlaştı.İyi oldu.Hastaneden çıkarttım evine getirdim.Evin ihtiyaçlarını temin ettim.Evine  getirdiğimde bu durumu sordum:"Hayırdır ne oldu?"Anlatmaya başladı:
"Ben ramazanın son on günü itikafa girdim.bitime üç gün kala camiden çıkıp eve geldim.Kadir gecesi idi.Semanın açılmasını beklerken o esnada bir el beni tuttu cehennemi gösterdi.Cehennemi gördüm ve sonra beni 100 metre ileriye fırlattı.Bütün vücudum yandı.Sen bana bir yol parası ver memlekete gideyim"dedi.ve adam İskenderun'u terk etti.
RAMAZANDA İTİKAFA GİRENLER O BÖLGEYE İSABET EDECEK BELALARA KALKAN OLURLAR mış.
Mevlana Vakfı /İskenderun /Şemsettin Keser

semsettin.keser@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder