21 Ağustos 2015 Cuma

MURTAZA AZİZ'den devam

Murtaza Hoca okuma yazma bilmezdi.1926 doğumlu olup 2011 yılında dünyasını değiştiren Fehmi Yıldırım isimli babaları Teyze çocuğu olan aktarmıştır:Hoca efendi bana"Radyo haberlerini dinle,Türkiye ve Dünya hadiselerinden önemli olan haberleri bana haber ver"derdi.Bir gün yanında oturuyordum.Bastonunu eline aldı.Havaya kaldırarak haykırdı:DUR ARTIK.YETER.Onu hiç böyle hiddetli görmemiştim.Merakla ne olduğunu sordum."Almanlar artık ilerleyemeyecek,harp sona erdi"dedi.Gerçekten o akşam radyonun verdiği haberde aynı şeyler ifade ediliyordu.


...
Bir gün mana aleminde Resulullah Efendimizin huzurunda İstanbul,Boğazlar,Kıbrıs'la alakalı toplantı yapılıyordu.Toplantı anında Murtaza Efendi üç defa sağ elini sert açarak,YA RESULULLAH,VERMEDİK,VERMEDİK,VERMEDİK "diye haykırması üzerine Efendimizin tebessüm buyuruyorlar.Bu hadiseyi aktaran Seyyit Ali BABA hazretleri devamla:"oğlum,huzurdaki divanda bu şekilde bir hareket edepsizlik sayılır ama Murtaza Efendi fıtraten celalli olduğu için hoş görüldü"demiştir.Dinleyenler Ali Baba'ya sorarlar Baba sen de mi oradaydın?Ali baba  sükut geçer


....
MURTAZA AZİZ 'idare bölümünde olduğunu mezar'ına asılan kitabeden Gayb Erenlerinden "KIRKLAR"dan olduğunu anlıyoruz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder