25 Mart 2022 Cuma

BELEDİYE MIZIKACISI

 Kilis'li Mehmet Beyin(ÖZKORKMAZ) torunu Mehmet Özoğul anlattı.kiliste, saatci-gözlükçü Sedat Amca'nın evinde bir zikre katıldım.İçeri girdiğimde elektrikler kapalı idi.oturdum.Ancak zikir esnasında yanımda bulunan şahıs, "Hay"esması  çekerken ağzından çıkan tükrük zerrelerinin bana geldiğini hissettim ve içimden bu şahsa karşı buğuz ettim.Zikirden sonra elektrikler açıldığında yanımda karakuru bir adamın oturduğunu gördüm.Tanışlara sorduğumda Kilis Belediye'si bando takımında  mızıkacılık yapan,ismi "ALAADDİN" isimli birisinin olduğunu söylediler.Gece bir rüya gördüm.Rüyamda çok güzel bir köşkün içinden davul zurna seslerinin geldiğini duydum.Bu yer güya cennette bir köşk imiş.Yanımdakine dedim ki "bu davul zurna sesi nereden geliyor bir girip bakalım"İçeri girdik.Geniş bir odada bir tarafta bir sürü davulcu, karşılarında bir sürü zurnacının düğüne iştirak ettiklerini gördüm.Kimin düğünü diye merak ederken ortada bulunan bir tahtın üzerinde yakışıklı bir adam gördüm.Adam,önceki akşam zikirde yanımda oturup, benim içimden Karşı çıktığım kimse olduğunu gördüm.Sabah uyandıktan sonra bu şahıstan nasıl özür dilerim diye düşünürken öğle namazına yakın bir zamanda bir manavda otururken adam yanıma geldi.kolumu tuttu "Hadi seninle camiye gidelim" diyerek koluma girdi.Ben camiye doğru yürürken adama gördüğüm rüyayı söyleyip, düşüncelerimden dolayı özür diledim.Bana döndü "Sus , kimseye anlatma" dedi.O zat vefat ettikten sonra bu hususu anlattım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder