16 Eylül 2018 Pazar

Döküldü Masum Kanı Kerbela Yazısına - Mersiye - Celal Yılmaz

tefekkürü kârbela : selam,bir mesajla KERBELA AÇILIMI HAKKINDA NE DÜŞÜNDÜĞÜM SORULMUŞ..bu konuda herkes kadar çok cahil olduğumu evvela söylemek isterim.zaten bugün islam ve imanımızın içinin boşaltıldığını her şekilde yaşıyorken kerbela anlamı bizim neyimize diye de düşünüyorum..kendi açımdan şunu söyleyebilirim..evvela taberi tarihinde kerbela olayını ve evveli ile akabini okurken ağlamaktan helak olup, siyasileştirilmiş her anlama kılıf buldurulan bugüne gelmiş paramparça islamdan nefret etmiş ve kitabı orada bırakıp senelerdir okumamışım bu biiirr.ve sonra hayatıma hamzavimelami meşrepler girdi meşrebim ve ali kitabı anlamım yüzünden ve baha bey in yazdığı elden hediye edilen ali göründü gözüme kitabını okurken yine kerbela evveli ve o zamanı ve sonrasında ağlamaktan helak olup aynı şekilde kitabı yarım bırakıp bitirememiştim..hatta yazarını aramıştım bu gerçek mi diye sormuştum.kalbin -sen nasıl anlarsan demişti..

BENİM İÇİN KERBELA O ZAMAN YAŞANDI BİTTİ DEĞİL...şunu asla unutmayın ki ;evtad-direkler -akıl sütunlarının hemen hepsi o devirde yaşıyordu =HEPSİ HZ NEBİYİ GÖRMÜŞ VE İLMİ BİZZAT ONDAN ALMIŞTI VE KENDİLERİNCE KANUN -YETKİ -MAKAM -DİREK OLMUŞLARDI..ve hemen hepsi muaviyenin oğlu şerefsiz oğlu şerefsiz yezid in safına yer aldı..ehlibeyti yapayanlız bıraktılar..işte buna fıkıh=hukuk= akıllar =yasalar=ben sizi meşrep meşrep yarattım =her su kendi arkında akacak ve asla karışmayacak ,herkes sadece kendi suyundan içecek ilmi denir ..hepsini bir yapmak bu alemde yasak..her ne kadar yapılması emredilse de ,iblis e verilmiş kadim bir vââd var .kimse iblis in üstünde güce bu dünyada sahip olamıyor..ve onun aşkının -sadakatinin önüne geçemiyor..
kerbela ; BUGÜNDE HALA HER DEM DEVAM EDEN BİR EMANETİ EHLİNE VERMEMEK DAVASIDIR.BU MİRAS OLUR,BU KABİLİYET OLUR,BU VERİLMİŞ HAKKI ZORLA GASP ETMEK OLUR ,BU NEFSİNE ZULMETMEK OLUR ,ESMA KABİLİYETİNİ KULLANMAMAK OLUR, HABİL KABİL KARDEŞ SAVAŞI OLUR DA OLUR..
kerbela kalubeladır belkide..
suyun -ilmin içinde susuz yani cahil kalmaktır kerbela..suyu göremeyip suyun dibi kumu -AHKAF ı anlamaktır kerbela..
K R B L
ve şimdi sen içine doğanı yaz
nur cihan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder