22 Mayıs 2017 Pazartesi

BİR KERAMET HADİSESİ

Cizreli Şeyh Seyda Muhammed Sait Cezeri (Soy ismi Karacadağlı'dır) hazretlerinin oğlu Şeyh Nurullah Efendi ile bir evin balkonunda oturan Diyarbakırlı birisi şu hadiseye şahit olur.Şeyh efendi,evin balkonunun alt tarafında bulunan incir meyvelerinden bir miktar toplattı.Kendisine getirdiğimizde meyveleri avuçlarına aldı ve oturduğumuz balkondan aşağıya attı.Bu harekete bir anlam veremedik.o kalkıp gittikten sonra incirleri attığı yerde incirleri göremedik. Diyarbakır'a dönen kişi,orada hammallık yapan bir arkadaşına rastlar .Hammal ona şöyle söyler:Filan gün garip bir durum yaşadım.sırtımda yük götürürken bir manav dükkanının önünden geçerken tablada güzel incirler gördüm.Yük sırtımda olduğu için yükü indirip parasını aldığımda dönerken bu incirlerden satın alayım dedi.Yükü indirdim.geri dönüp manavın önüne geldiğimde baktım Şeyh Nurullah avuçlarında incir dolu olduğu halde bana uzattı ben incirleri aldım sonra o kayboldu"deyince bu hadiseyi Cizrede yaşan kişi bir nara atar ve Serhadli(Şeyh Nurullah efendinin yaşadığı cizredeki yer)de yaşadığı bu olayı ona anlatır.Acaba Şeyh efendi,incirleri balkondan aşağıya niçin attı? sorusunun cevabını almıştır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder