18 Eylül 2015 Cuma

AZİZ MEHMET DUMLU EFENDİDEN BİR ANEKTOD DERS

babam derdi..

yavrularım dikkat edin..onlar töbve ederler tövbelerini bozarlar yine tövbe ederler yine bozarlar ve bir daha tövbeleri kabul olmaz......

peki kabul olmadığını nasıl anlarız diye sorduğumda..

"ALLAH sizi yine bu elbiselerinizden kendi ile kendini bu suretlerden imtihan eder..önce malınızı alır ,işinizi bitirir ,ailenizde bet bereket kalmaz, ayrılıklar olur ,heva peşinde koşturtur ..ondan sonra taş ile dövsen kendini kâr etmez...yaşarsın ama hiç bir tecellisine mazhar etmez...anlık işin, anlık eşin, anlık aşın olur.. öldürmez ama asla bir daha sana huzur ortamına kavuşturmaz ..evlenseniz dahi bir arada tutmaz ....sizde ki namazı abdesti alır" derdi.

şimdilerde moda oldu bu halleri yaşayanlar ..sanki kendilerine mükafat verilmiş gibi bu halleri umursamıyorlar.. ben ,dikkat edin bu halleri yaşamayın ,bilin ki ,içinde bulunduğunuz bu hal mükafat değil size cezadır uyarayım diye yazdım.
bu sözleri idrak etmek ve yaşamak zaman aldı.. fakat dediklerinin bir bir doğru olduğunu müşahade ettim....içimden geldi yıllar önceki bu kelamını hatırladım sizlerle paylaştım...

alıntı: ÜMİT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder