22 Eylül 2015 Salı

AHİ MEŞREBLİK -FÜTÜVVET-FETALIK

Peygamberimiz bir defasında ,kendinden sonra bazı karışıklıklar olduğunda kimin susup, buna dayanabileceğini sordu..kimse ben demedi ,sadece hz Ali “ ben susarım “dedi..peygamber bu soruyu
ashabına üç defa sordu ve üçünde de sadece hz Ali” ben susarım” dedi.az evvel herkesi birbirine kardeş yapan ve sadece Ali’yi tek bırakan Nebi, bu defa da “Ali benim AHİM –kardeşimdir ,Ben
onun ahisi kardeşiyim
” demiştir..dolayısı ile bu meşrepte olan bitene sabrı tahammül-seyr için susmak, herkesin değil, sadece ALİ gibi ER kişilerin harcıdır vesselam..
ASA -BİLİNÇ -KEVSER SUYU YOLU-TURUK U ALİ .bu İLAHİ SOY –BİTMEZ ARKTIR..ilahi ehl-i beyttir.. MuahmmedALİ sırrıdır. İmamesi MUHAMMED, tesbih taneleri ALİ’ dir.. A'Lİ KİTABI

nur cihan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder