12 Ocak 2023 Perşembe

YETMİŞBİN KELİME-İ TEVHİD

Yetmişbin Kelime-i Tevhid okumak suretiyle nefsini cehennemden azad ettir.Şeyh Ebu Rebi derki; bir sofrada yemek yiyecektim.Benimde okunmuş yetmişbin tehlil'im vardı Hiçbir yere de bağışlamamıştım.Bizim soframızda genç , Salih bir delikanlı da vardı.Keşfi açıktı.Elini yemeğe sundu ve ağlamağa başladı.Ne oldu dediler.Dedi ki: İşte cehennem annemi de cehennemde  görüyorum Yemedi ve mütemadiyen ağladı.

Şeyh Ebu Rebi der ki: İçimden şöyle niyaz ettim.Allah'ım biliyorsun ki benim okunmuş yetmişbin tehlilim var.Bunu bu çocuğun annesinin Cehennemden kurtulması için Ruhuna bağşladım.Bunları hep gizli ve kalbimle söyledim.

Çocuk birden ağlamayı bıraktı.Gülerek El Hamdülillah anamı Cehennemden çıkardılar ve bizimle yemek yemeye devam etti.

Ebu Rebi der ki:Bu vakıa bana iki şeyi bildirdi.Biri, bu yetmişbin Tehlil'e dair rivayet edilen Hadis-i Şerifin sahih olduğunu, diğeri de o gencin keşfinin sahih olduğudur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder